دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

اولین عروسی دنی

1392/6/27 17:23
نویسنده : شقایق
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان ژونی سلام مهربونم سلام عزیز جونم

الهی من قربون قدو بالات برم آقا

دیشب برای اولین بار با هم رفتیم عروسی . البته زیاد خوش نگذشت چون کسانی اونجا بودن که من دوست نداشتم ببینمشون و خیلی زود برگشتیم و رفتیم بیرون دور زدیمو آبمیوه خوردیم و خوش گذروندیم  .

 

دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم به وسعت آسمونها

الهی من قربونت بر که اینقدر همه چیز بهت میاد و خوش تیپی ( بگو ماشاله )

و در آخر مثل همیشه میمیرم برات .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنین
28 شهریور 92 21:20
واااااااااااای که چقدر نازه این گل پسر با این ژستای خوشگلش.
عکس اولیش عالیه،هزارماشاا.. خیلی ناز افتاده تو این عکس،البته کلا خوشگله ها.
هزارتا بووووووووووووووس...


آخی مرسی نازنین مهربونم . تو خیلی به دنی من لطف داری
مامان آروین
30 شهریور 92 17:02
الهییییییییییییییییییییی قربون تیپت عشقممممممممممممممممم
کپلیهاتو بخووووووووووووووووووووووووورم جوجه طلاااااااااااااااااااایی من


خاله جونم مرسی ولی قدم داره بلند میشه لاغرتر شدم آخه شیر مامانمو هم دیگه کم میخورم بسکه شیطون شدم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 مهر 92 19:49
فدای تیپ نانازت
ایشالا عروسی خودت. نفس من و ارشان ک واسه عروسیت میترکونیم. خخخخخخ


ایشاله . مرسی خاله شقایق مهربونم . ایشاله اول عروسی داداشی ارشان خوشکلمون منو مامانم هم سنگ تموم میزاریم .