دانیالدانیال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

8 ماهگی دنی جونم

1392/9/16 23:44
نویسنده : شقایق
957 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز جونم سلام ای مهربونم سلام تمام وجودم

پسر خوشگلم منو ببخش که اینقدر دیر به دیر میام وبلاگتو آپ کنم ...... خیلی گرفتار کارای سالنم هستم عزیز دلم خیلی وقت کم میارم امیدوارم بتونم جبران کنم نبودنهامو ..... خلاصه که کلی عاشقتم .... کلی میمیرم برات .... کلی به خودم میبالم که مامانتم .....

حالا بریم سر اصل مطلب :

پسر عزیزتر از جونم 8 ماهگرد تولدت مبارکت باشه ...... الهی همیشه شاد و سرزنده و سلامت باشی مامانی ژونم .... خدایا سپاسگذارتم بخاطر وجود نازنین پسرم .... من با شما خوشبخترین مادر دنیا هستم گل نازم پسر بسیار خوبم ..... تا این لحظه همیشه برام پسر خوب و صبوری بودی و اصلا اذیتم نکردی .... خیلی ازت راضیم گل خوشبو مامان .....

 

7 ماه از قشنگترین روز زندگی من گذشت و شما 8 ماهه شدی ... هنوزم باورم نمیشه اینقدر زود گذشته هنوزم باور ندارم با قدمهای کوچیکت پا گذاشتی به زندگیم و من مادر شدم  .... بازم مثل همیشه هزاران بار شکرگذار خدای مهربونم هستم

هشت ماهگیت مبارک پسر زیبای من

تو جونمی تو عشقمی قشنگترین بهانه ای برای زنده بودنم تو بهترین نشونه ای

تو بهترین دلیل دل برای بودنم شدی

نبودی از تنم جدا که پاره تنم شدی

الهی مامان دورت بگرده که اینقدر بزرگ و آقا شدی

الهی 1000 ساله بشی پسر خوبم

 

راستی دیروز برای تولد 8 ماهگیت بازم رفتیم آتلیه و یه عالمه عکس خیلی زیبا گرفتیم . الهی دورت بگردم که اینقدر عاشق عکس گرفتنی کوشولو با مزه .... دوستای خوب منو دنی منتظر دیدن عکسهای دنی باشین ( خیلی خوشگل شدن )

و در آخر مثل همیشه میمیرم برات عزیزکـــــــــــــــــــــــــــــــم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان مامان ادرین
16 آذر 92 23:46
عشق من دانیال جیگرم 8 ماهگیت مبارک امیدوارم همیشه همین طور سر حال ببینمت عزیزم قربونت برم جوجه من با اون صورت نازو خوشگلت مامان اقا دانیال عکساشو تند تند بزار من دلم براش تنگ میشه آی نازی مرسی عزیز دلم . شما خیلی لطف دارین . مرسی که به ما سر میزنین
مامان کیانمهر
18 آذر 92 0:06
عزیزم 8ماهگیت مبارک چقدر نازی تو عزیزممممممممممم ماشالللللللللللللله مرسی خاله جونم شما خیلی مهربونین
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
18 آذر 92 11:46
عشق خاله 8 ماهگیت مبارک نفسم. ایشالا 80 سالگیت گل من. بی صبرانه منتظر عکسای نازت هستم. مرسی خاله شقایق عزیزم . خدا داداشی آرشان عزیزو براتون حفظ کنه
ترنم
19 آذر 92 13:41
عزیز نازنینم 8 ماهگیت مبارک ایشالله همیشه سر حال و خندون باشه خاله خوشکلم کلی دلمون برایه کوچولویه نازنینمون و مامان پر مشغلش تنگ میشه مرسی خاله ترنم عزیز ایشاله همیشه شادو سرزنده باشین . مرسی که به وبلاگ ما سر میزنین
نازنین
24 آذر 92 0:44
هشت ماهگیت مبارک باشه گل پسر. هزارماشاا.. هم بزرگ شدی هم خوشگل. البته که از همون اولشم خوشگل بودیا. حتما براش اسپند دود کنید. از طرف ماهم حتما ببوسینش. مرسی نازنین عزیزم . قربون محبتتون . نیکو خوشکلو ببوس
عطیه
24 آذر 92 18:23
چقدر توماهههههههههههههییییییییییییییییییی،گل پسری [قلب مرسی عطیه جونم شما خیلی لطف دارین