دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

اولین پارک رفتن دنی

1392/4/26 19:32
نویسنده : شقایق
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی . الهی قربونت برم که اینقدر آقا شدی .

گل نازم دیشب برای اولین بار بردیمت پارک چقدر با تو بهمون خوش گذشت . ما قبلا اصلا اهل رفتن به پارک نبودیم یعنی منو بابایی علاقه زیادی به پآساژگردی داریم ولی خوب دیشب با شما پارک رو هم امتحان کردیم و دیدیم چقدرم خوش میگذره و تصمیم گرفتیم خیلی بیشتر از این کارا انجام بدیم

دیشب به همراه ما خانواده آزاده دختر عمه من هم بودن آزی جونم هم دو تا پسر دسته گل داره به اسم آرمین و رامین ....  و رفتیم باغ بالا سمت ده ونک ( واقعا زیبا بود ) و حتما از این به بعد بیشتر میبریمت ... آقا مهدی شوهر خاله آزاده  هم برامون کتلت درست کرده بودن و ساندویجش کرده آوردن برامون و جات خالی خوردیم ( خیلی خوشمزه بود منم 2 تا خوردم خوشمزه)

عکسهای دیشبو میزارم که این خاطره هم برات ثبت بشه گل نازم ... مرسی که باهامی مرسی که پیشمی مرسی که به زندگی ما معنا بخشیدی

 

مامی نمیدونم مشکلت با این آقا ماره چی بود که اینجوری نگاهش میکردی ( این عکس تو ماشین قبل از اینکه برسیم به پارک )

دنی

دنی و مامی

دنی مامی

دنی و ددی ( دورت بگردم )

دنی و ددی

قربون این نگاه متعجبت برم گل نازم

 

نگاه متعجب دنی

بابایی و آقا مهدی

بابایی و آقا مهدی

مامی & دنی . آرمین و رامین

مامی . دنی . آرمین و رامین

اینم یه عکس دسته جمعی از باغ بالا

خانواده سه نفری ما

اینجا هم کالسکتو برداشتم که ببرمت پیاده روی کنم که آخر راه خوابت برد خوشگلم

این عکسم قبل از این که راه بیفتیم بریم پارک .. اولش این لباسو تنت کردم بعد دیدم برای گردش مناسب نیست عوضش کردم( خدایی خوشتیپی ها مامی جونم )

این عکسم گذاشتم که همه ببینن که حتی این گونه های برجسته خوشگلتم به من رفته پسر نازم

( هر کی قبول نداره مقایسه کنه )نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدیه
5 تیر 92 23:10
عااااااااااااشق این عکس اخرشممممممم


مرسی عزیز دلم