دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

عکسهای 13 ماهگی

1393/3/6 14:30
نویسنده : شقایق
1,799 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم و البته آقا دنی جیگر طلا مامی

همون طور که قول داده بودم عکسهای جدید دنی میزارم براتون تا شما هم مثل من بزرگ شدن پسرو ببینین و البته لذت ببرین .

مرسی که به وبلاگ پسر من سر میزنید و نظر میدین .... همتونو دوست داریم و ممنونین

ببخشین که عکسها یکم درهم برهمه (این سری عکسها از شیطنتهای دنی تو خونه و عکسهای شمال 93 )

شمال 93

تو این عکس خستگی چهره من کاملا مشخصه ( چون دنی خان گل مامان به مدت 3 روز یکسره بغلم بود و اصلا پیش هیچکی نمیرفت و فقط گریه میکرد )

آقا دنی در حال تفکر

دنی در حال کشیدن جارو برقی از پشت صندلیش

عاشق این نگاه شیطونتم فینقیلی

این 2 تا عکس مربوط به همین امروز که من و دنی جون رفتیم کافی شاپ ژوان (93/02/29)

و در آخر پست مثل همیشه میـــــــــــــــــــــــــــــــــــمیرم برات زیبای مـــــــــــــــــــــن

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان
29 اردیبهشت 93 23:54
ماشالله چه پسر نازی،سن پسرتون تقریبا دوبرابر سن محمد حسین ماست!خدا نگهدار همهی نینی ها باشه ایشالا دوست عزیز چشم بزاری رو هم بزرگ میشه دسته گلت . ما هم پیر . خدا پسر نازنینتو برات حفظ کنه . مرسی که به وبلاگ ما سر میزنین
نیلوفر(مامان پرهام )
30 اردیبهشت 93 9:48
همیشه به گردش عزیزم.... چه شیطون بلا شدی ووروجک ............. مرسی از محببتتون نیلوفر جان . ایشاله دانشگاه رفتن آقا پرهام گل . خدا همتونو برای هم حفظ کنه
ترنم
5 مرداد 93 16:09
شقایق جان کلی دلتنگتون شدیم بیا از خودتو و گل پسری بنویس
شیما مامان شاهین کوچولو
25 شهریور 93 16:04
اخییییی چ نازه خدا حفظش کنه،،، خوشحال میشم به مام سربزنی