دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

100 روزگی دانیالم

1392/4/24 1:12
نویسنده : شقایق
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشگل مامان

الهی من فدات بشم ..... الهی قربونت برم من .....

پسر خوشگلم 100 روزگیت مبارک باشه .... ایشالله تولد 100 سالگیت

100 روز از قدم گذاشتنت رو چشم ما گذشت .....  100 روز پر از خوبی در کنار تو .... هر روز باهات نفس میکشم ..... هر روز داری بزرگتر میشی .... هر روز داری بیشتر منو به خودت وابسته میکنی..... بعضی وقتها میگم یعنی همه اینقدر بچشونو دوست دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای مامان من میمیرم برات ..... وقتی بهم میخندی دیگه هیچی از خدا نمیخوام

گلم قرار بود 3 رقمی شدن روزای قشنگ زندگیتو برات جشن بگیرم ولی متاسفانه نتونستم چون همزمان شد با ماه رمضان و بابایی روزه میگیره و نمیتونست کمکم کنه . منم دسته تنها با وجود شیطونی شما نمیتونستم کارامو بکنم .... منو ببخش مامان ژونی ایشاله تولد 1 سالگیتو برات یه جشن بزرگو خوشگل میگیرم .....

دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  دارم عزیزم

 

 دانیال در پارک گفتگو

دانیال پارک گفتگو

دانیال عزیزم در 100 روزگی

دانیال 100 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
24 تیر 92 17:41
مبارک باشه گل زیبای من
ایشالا 100 سال کنار مامان جون و باباجون سالم و شاد زندگی کنید


مرسی خاله شقایق جونم . بوســــــــــــ
مریم (مامان آندیا)
27 تیر 92 0:43
سلام...مرسی به وب ما سر زدی....راست میگی شبیه هم هستن مخصوصا وقتی آندیا 2 ماهه بوده......اصلیتریم وجه اشتراکشون لپ هاشونه از بس سنگینه....
اگه دوست داری هم و لینک کنیم؟؟؟؟

سلام . آره دقیقا 2 ماهگیشون شبیهه همه . خیلی بامزه بود . خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم دوست خوبم