دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

3.5 ماهگی

1392/4/31 1:49
نویسنده : شقایق
226 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر خوشگلم .... سلام عزیز جونم  ..... و سلام به همه دوستان و بازدید کننده های عزیز وبلاگ ما

پسرم امروز بالاخره یه غلت کوچیک خوردی ..... کلی ذوق کردم مامانی ..... چقدر  روزامون سریع داره میگذره و هر روز یه چیز جدید داری برام .

صبح به صبح که پا میشیم بهت میگم ببعی میگه بع بع دنبه داری نه نه نمیدونم متوجه میشی یا نه ولی اینقدر ذوق میکنی و میخندی و پشت حرف من میگی آ آ آ بو بو بو ... و با این کارمون یه روز خوب و پر انرژی شروع میکنیم و من به خودم میبالم که پسری به این باهوشی دارم .... همه میگن شما زود زبون باز میکنی ایشاله


یه چیز دیگه ... روزی تقریبا 1 ساعت میزارمت تو تختت و با نگاه کردن به اسباب بازیهات و گاها دست زدن بهشون سرت گرم میشه البته یه عروسک فنری خیلی بامزه داری که به سقف اتاقت زدم و تکونش میدم توام بهش با علاقه و ارادت خاص نگاه میکنی و براش دستو پا تکون میدی .... الهی مامان فدات بشه گل نازم

 

 

 دنی جون

عشق مامان

دنی جون

قربونت برم که تا صدات میکنم منو نگاه میکنی

دنی جون

دنی در حال استراحت عصر

دنی جون

دنی در حالت لم دادن

دنی جون

دنی و عروسکهاش

دنی جونم

دنی در حال تفکر

دنی جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کیانمهر
24 مرداد 92 23:41
وای تورو خدا هرروز براش اسپند دود کن خیلی نازه ماشالللللللللللللله کپیله ناز نازی