دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

عکسهای امروز پسری

1392/5/10 0:50
نویسنده : شقایق
316 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونت بره خوشگلم

امشب برای افطاری خونه مادر جون طاهره دعوت بودیم و طبق معمول من دنبال لباس جدید بودم تو کمدت که این پیراهن سفیدرو پیدا کردم و وقتی تنت کردم 1 ساعت قربون صدقه ات رفتم . ایشاله لباس دامادی رو تو تنت ببینم مامان ژونی

دورت بگردم مامانی ( هـــــــــــــــــــــــــــــزار ماشالــــــــــــــــــــــه )

عمر مامان

قند عسلم دنی

عشق من

الهی فدای صورت نازت بشم

زندگی من

خدا حفظت کنه پسر من

اینم یه عکس دیگه( فدات بشم که عشق دوربینی )

دنی خوشگله

فدای چشمای خوشگلت بشم مامانی

جون من دنی

مثل همیشه میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــپرستمت نفســـــــــــــــــــــــــــم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نازنین
10 مرداد 92 1:15
ای جونم...چه ناز شده این گل پسر...
هزار ماشاا.. روز به روز دوست داشتنی تر میشه...
از طرف ما ببوسینش...


مرسی نازنین جونم . شما خیلی لطف دارین . چشم حتما .
شما هم نیکو خوشگلو ببوسین
نازنین
10 مرداد 92 1:17
راستی خاله جونی،وبلاگ نیکو رو آپ کردم.
خوشحال میشم بیاید و ببینید.[ماچ


چشم حتما عزیزم .
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 مرداد 92 13:19
وااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جونم دوماد کوچولو. حیف ک دخر ندارم. کراواتت کو خوشل خاله؟[
اشکالی نداره خاله جون صبــــــــــر میکنم تا دختر دار بشین .
قدسی
20 مرداد 92 17:55
خیلی پسرت ناااازه
دوستان دعاکنید خدابه منم یه پسرناز مثل پسرشمابده


ایشاله خدا بهت یه پسر تپل مپل جیگر و سالم بده .
مرسی که به ما سر زدی
negar
20 مرداد 92 20:04
khodaya marde koochak ba lopaye topol


مرسی عزیزم . بوس