دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

4 ماهگی پسرم

1392/5/15 13:16
نویسنده : شقایق
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزتر از جونــــــــــم سلام ای مهربونـــــــــــــم .

شیطون طلای مامان  ماهه شدنت مبـــــارک باشه

 

الهی 120 ساله بشی مامان جون

 

چقدر خوشحالم که تورو دارم ...... چقدر به خودم میبالم که مامان شما هستم ..... وای که چه آرزوهایی برات دارم مامی جونم ..... از خدا میخوام منو یاری کنه تا بهترین پسر دنیارو تربیتی شایسته بکنم .... آمین

 

 

 

 

 

وحالا عکسهای زیبای گل پسری قند عسلی

البته میدونم الان زوده بزارمت تو صندلی غذا ولی فقط برای عکس گرفتن گذاشتم

الهی فدای نگاهت بشم مامی جونی

اینم عکس دیشب قبل از رفتن به رستوران

اینم عکسهای دیشب تو  رستوران اسپیو

بابک خوشگل زندایی

عمه الی جون  و بابی عزیز  & منو دنی جونم در حال گریه

دنی جون و بابا حمید

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 مرداد 92 12:10
مبارک مبارک 4 اهگیت مبارک. بوووووووووس
وااااااااااااااووووووو چه عکسای خوش مزه ای
_____________***____****
______________***____****
______________***____****_¯_¯_¯_¯.
______________***ـــ____***
********______***____***
********______***____*** _¯_¯_¯_¯.
_____***______***_____ـ**********ـ________***
_____***______***_____***********________***
*****************____________***_________***
*****************____________***_________***
_______________________________***________****
______________________________**************
______________________________**************
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&


مرسی خاله شقایق عزیــــــــــــــــــــزم . یه عالمه بــــــــــوس
رضوان
14 مرداد 92 12:32
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
من اولین باره ک ب وبتون میام عکساتونو ک دیدم گفتم مااااااشالا خدا جونم این پسر چقدددددددددددددددد شبیه مامان جونیشه یعنی میشه در اینده پسمل منم شبیه من باشه

خیلی خوبه ک مادرو پسر شبیه همند
خدا حفظش کنه گل پسری رو
بوووووووووووووووووووووووس
راستی چهارمین ماهگردتم مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک


آخی نازی . مرســــــــــــــــــــــی رضوان عزیزم . چقدر از نوشته هات خوشحال شدم . ممنون از نظرت دوستم . همیشه پیش ما بیا گلم . میبوسمت
مریم
15 مرداد 92 23:55
عزیزم
ماشالله خانواده خوشگلی هستین خدا پسر خوشگل تون واستون نگهد داره


آخی نازی چقدر شما لطف دارین به ما . ممنون از محبتتون
ماجون
14 فروردین 93 21:18
تولدت مبارک مرسی عزیزم که به یاد ما بودین . تنتون سلامت