دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

6 ماهگی گل پسری

1392/7/16 22:56
نویسنده : شقایق
993 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزترینم همه وجودم همه زندگیم 6 ماهگیت مبارکت باشه

 

خیلی دوست دارم مامانی ژونم

 

مرسی که هستی مرسی که با منی مرسی که اینقدر خوب و آرومی .

این روزها شدیدا گرفتارم و تو با صبوریت و آقا یودنت منو همراهی میکنی

هر کاری میکنم به عشق شماست نازنین پسرم

از خدا میخوام تو این راهی که قدم برداشتم حامی و پشتیبانم باشه تا زودی به نتیجه برسه

 

این پست همین جا تموم نمیشه تا شب برمیگردم و کاملش میکنم + عکس جیگر طلام

 

اینم عکسهای گل پسری

عاشقتم به معنای واقعی

 

مامی ژونم منو ببخش بخاطر تمام گرفتاریام شرمنده که تولد 6 ماهگیتو نتونستم بگیرم ایشاله تولد 1 سالگیت جبران میکنم گل خوشکلم

 

و در آخر مثل همیشه میمیرم برات پسر قشنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ترنم
16 مهر 92 15:30
کوچولویه نازنینم 6 ماهگیت مبارک خاله خوشکلم ،ایشالله همیشه مثل این روزا هوای مامان گلتو داشته باشی و آروم باشی ،شقایق جون ما بی صبرانه منتظر عکسایه گل پسری هستیم


مرسی ترنم عزیزم . مرسی که به ما سر میزنی . میبوسیمت
ayhan
24 مهر 92 20:32
سلام عیدتون مبارک دانیال عزیزم
ayhan
24 مهر 92 20:33
منتظر تبادل لینک با شما هستم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 مهر 92 18:58
عزیز خاله تولد 6 ماهگیت مبارک
ایشالا 6 سالگیت نفســـــــــــــــــــم


مرسی عزیزم