دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

1 سالگی دنی جونم

1393/2/21 1:18
نویسنده : شقایق
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــر مامانی .... دنی نازم مطالبی که امروز میخوام برات بزارم با همیشه یکم فرق داره چون امروز اولین سال تولدته دسته گلم .... نمیدونم چرا اینقدر بغض دارم همش تو چشمام اشک جمع میشه ...( یکم لوس شدم مامانی ژونی چشمک )

اول از همه تولد 1 سالگیت مبارک باشه ........... یه عالمه برات  آرزوی سلامتی طول عمر شادی و  ... دارم ...

خوشحالم که شمارو دارم .... خوشحالم که کنارمی .... خوشحالم که مادر شدم .... خوشحالم که خانواده خوبی مثل شما و بابایی حمید دارم .... به وجودتون میبالم ... نمیدونم حس و حالمو چجوری با کلمات بیان کنم ... 1 سال پیش تو یه همچین روزی با کلی دلشوره نگرانی و درد و تشویش وارد اتاق عمل شدم و بعد از حدود 20 دقیقه  شما پسر عزیزم به این دنیا اومدی و پا روی چشم ما گذاشتی .... خدایا مثل همیشه تورو هزاران بار شکر میکنم که چنین دسته گلی به من دادی ...

پسر گلم بخاطر یه سری از اقوام که نمیتونستن تا روز تولدت تهران و ایران بمونن مجبور شدیم سه روز زودتر مراسم تولدت برگزار کنیم که ایشاله در اولین فرصت میام و عکسهاشو میزارم برات .

اینم از عکسایی که قول داده بودم

کیک تولد گل پسری

اولین سفر گل پسری به شمال

شمال 92

دنی 13 ماهگی

این عکسها از 9 ماهگی دنی هست تا 13 ماهگی ..... ببخشید درهم گذاشتم چون عجله داشتم .

در آخر مثــــــــــــــــــــــــــــل همیشه میمیرم بــــــــــــــــــرات

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ترنم
17 فروردین 93 14:52
سلام مادر مهربون.تولد دنی مبارک باشه.من عکس پسر نمکیت رو دیدم . البته شما جزئ لیست یکی از دوستان وبلاگ پسرم هستین .چه عکسهای زیبایی انداختی.کدوم اتلیه عکس گرفتی عزیزم ؟ غرب یا شرق سلام ترنم عزیزم . شما به ما لطف دارین . من آتلیه سه سیب تو آتی ساز میرم همیشه .
مامان صدرا
19 فروردین 93 17:07
آرزوی من برای شما در سال جدید فقط شادیست.... منمنونم از محبتتون دوست عزیز
خاله صدرا
2 اردیبهشت 93 16:11
به آدرس زیر برید واگه دوست داشتین به این هفت سین ها رای بدین، 115،106،95 http://www.iranvij.ir/7sin93.html
هانی نی نی سایت یا همون مریم
9 اردیبهشت 93 17:33
سلام عزیزم وای به خدا گریه ام گرفت عکس های نازپسرت رو دیدم خیعلیی ناز شده هزار ماشالله یاد اون روزهای سختی کشیدن هممون افتادم ماشالله ماشالله حالا اون کوچولوهای مردم ازار چه فرشته های مردم آزاری شدن خدا اونها رو برای ما و ما رو برای اونها حفظ کنه خیلی خوشحالم که در کنار خانوادت شادی خدا همتون حفظ کنه بهار کوچولوی منم خیلی ناز و شیرین شده دستبوسه خاله جونشه فدات بشم سلام هانی جون . آخ گفتی . داریم کم کم پیر میشیم بانو . خدا بهار عزیزم برای تو حفظ کنه . ایشاله شادیو سلامتیو حصیلات عالیه و ازدواجشونو ببینیم . بازم مرسی ازت دوست خوبم
ترنم
11 اردیبهشت 93 15:17
شقایق عزیزم کلی دلم براتون تنگ شده بود امیدوارم سال سرشار از خوشی رو پیش رو داشته باشید ،کلی دلمون هوای عکسایه خوشکلتونو کرده راستی گلم ما با اجازه لینکتون کردیم مرسی از محببتون ترنم عزیزم . ایشاله شادو تندرست باشین . مرسی که به وبلاگ ما سر میزنین
نيلوفر(مامان پرهام)
21 اردیبهشت 93 9:53
عزيز خاله با عينك چقدر خوشگل شدي.... فندوق بازم تولدت مبارك ايشالا تولد 120 سالگيت ايشالا هميشه لبتون خندون و جمعتون جمع باشه عزززززززززززززيزم مرسی نیلوفر جان . مرسی از محبتتون . خدا پرهام جونو براتون نگه داره
na_ak
28 اردیبهشت 93 12:20
سلام عزیزم خداواستون نگهش داره خیلی خوشگله. سلام دوست عزیز ممنونم از لطفتون . محبت دارین . زنده باشین
نی نی عکس
19 شهریور 93 10:08
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/