دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

دانیال و بابک

1392/4/26 19:34
نویسنده : شقایق
336 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسهای روز تولد مامان 3/1 از دانیال و پسر عمه دوست داشتنیش بابک عزیز

برای هردوتون تنی سالم و عمری طولانی باعزت و شرف آبرو آرزو میکنم . خدا حفظتون کنه

 

بابی.دنی

دنی . بابی

دنی . بابی

.

دنی.بابی

.

دنی.بابی

قربون هر دوتاتون بشم که اینقدر جیگرید . بابک 4 ماه از دانیال بزرگتره

دنی.بابی

 

اینم چند روز بعد از تولد من خونه مامان طاهره

دنی.بابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

elham
26 خرداد 92 18:53
سلام عزیزم خداحفظشون کنه می شه بهم کمک کنین منم می خوام واسه پسرم وبلاگ درست کنم اماتومیزکارمی رم تنظیم وبلاگ نداره چه جوری قالب انتخاب کردی یا سن نی نی توبالای وبلاگ کذاشتی ممنون می شم به من میل بزنی خیلی لطف می کنی


عزیزم تماس بگیرین راهنماییتون میکنم
09196389271
نازنین خواهر نیکو
28 خرداد 92 18:25
هزار ماشاا.. دانیال جون چه بزرگ و ناز شده.


مرسی نازنین جونم