دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

بدون شرح

1392/4/29 23:26
نویسنده : شقایق
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جون .

دیشب افطاری خانواده بابا حمیدو دعوت کرده بودیم و کلی چیزای خوشمزه درست کردم.... یکی از اون چیزای خوشمزه شعله زرد بود که درست کردم و با اسم خوشگل شما گل پسرم تزئین کردم . عکسشو میزارم که برات یادگار بمونه . همه میگفتن خیلی خوشمزه شده ..... خدایی حلوا و شعله زردو خیلی خوب درست میکنم .

دوستان اگر کسی دوست داشت بگه بهش یاد بدم .قلب

 

اینم عکسش

شعله زرد

دنی در پارک گفتگو

دنی در پارک

دنی دیشب روی تخت( وای مامان ماشاله خیلی خوش خنده شدی .... هر کیو میبینی یه خنده خوشگل بهش تحویل میدی قند عسلم )

دنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیانمهر
30 تیر 92 1:25
ماشالللللللللللله بزنین به تخته چشم نخورهههههههههه


آخی مرسی عزیزم ... شما لطف دارین
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 تیر 92 10:50
جای من و ارشان خالی بووووووووووووووود دهنم آب افتاد هم واسه خوردن شعله زرد هم واسه خوردن دانیالخخخخخ
نازنین
4 مرداد 92 1:41
نازی به تو که انقدر خوش تیپ و خوشگلی...
وقتی میخندی مثل ماه میشی عزیزم.


مرسی نازنین عزیزم . شما لطف داری . بوس