دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

مادرانه

1392/3/27 16:47
نویسنده : شقایق
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

دنی گلم الان شما تو خواب ناز بعدازظهری و منم تصمیم گرفتم از فرصت استفاده کنم و بیام برات از احساساتم بنویسم . مامانی از روزی که قدم رو چشم من گذاشتی و به لطف خدای خیلی بزرگ و مهربونم وارد قلب و زندگیم شدی انگار تو آسمونها سیر میکنم . گاهی باور نمیکنم که تو در آغوشمی اونم چه آغوشی اینقدر محکم بغلت میکنم و میچسبونمت به خودم که کلافه میشی ولی چیکار کنم پسرم دست خودم نیست . نمیدونم چطوری میتونم خودمو کنترل کنم چون شما تمام هستی منی نفسمی وجودمی . با دیدن روی ماهت همه خستگیهامو فراموش میکنم اگر غمی اومده باشه تو دلم یادم میره . اینقدر احساسم بهت هر روز عمیق تر میشه که میترسم از فردا فرداهایی که تو بزرگ میشی و دیگه نمیتونم اینطور در آغوش بگیرمت فرداهایی که نمیدونم چی میشه . اینقدر عمیق بو میکشمت که تو تمام رگهام و وجودم بوی عطر تن شماست . اینقدر عمیق و عاشقانه نگاهت میکنم که تمام تصویر ذهنم صورت زیبای شماست .

دوست دارم تو همه چیز برات سنگ تموم بزارم دوست دارم برات بهترین مادر دنیا باشم .

پسرم بمون برام عاشقانه .

وقتی میخوام بهت شیر بدم اول حسابی سر تا پاتو میبوسم عطر تنتو بو میکشم بعد با بهترین و خاص ترین احساس دنیا بهت شیر میدم . هر بار که شروع به شیر خوردن میکنی شروع میکنم برا ت3  بار سوره حمدو میخونم . 7 تا صلوات میفرستم . 7 بار سوره توحید و در آخر هم 3 بار سوره والعصر فرقی نمیکنه که چه زمانی از شبانه روز باشه و چند بار در هر صورت برات میخونم و بهت فوت میکنم چون برای هر کدوم یه نیت دارم (برای سلامتیت . برای اینکه هیچ وقت غم نبینی . برای سربلندیت . برای اینکه به همه خواسته هات و آرزوهات برسی و برای خوشبختیت )

قلبقلبماچماچ

عاشقانه میپرستمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مامی جونم

 

خدایا از لطفی که به من کردی و منو لایق مادر شدن دونستی هزاران بار شاکرمممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثریا
2 تیر 92 18:31
سلام مامان شقایق خوبی؟ من از نی نی سایت اومدم وبلاگت ... خیلی قشنگ نوشتی اشک تو چشمام جمع میشد از شوق ... منم یه نی نی تو راه دارم بی صبرانه منتظرم بیاد تو بغلم ... ماشالا دنی چه تپله خدا برات حفظش کنه ... برای نی نی منم بگو دنی جون دعا کنه سلامت بیاد بغل مامانش ... ببوسش