دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

گزارش تصویری 1

1392/5/4 1:41
نویسنده : شقایق
691 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان ژونی خوشگلکم

دیشب شیر خوردی و خوابیدی منم گذاشتمت رو مبل رفتم آشپزخونه که شامو آماده کنم بعد 10 دقیقه اومدم سراغت که بهت سر بزنم و در کمال تعجب دیدم یه وری خوابیدی مردم از ترس ( آخه جوری خوابیده بودی که انگار  خدای نکرده راهی برای نفس کشیدن نداشتی )

اینم گزارش تصویری

اینم وقتی داشتم تکونت میدادم که صاف بخوابونمت( بیدار شدی و انگار نه انگار که خواب بودی )

قربون اون نگاه متعجبت برم مامان ژونی

 

اینم دنی و بابا جون منصور ( دیشب رفته بودیم خونشون مهمونی ) ( بابابزرگت وقتی میبینت از خوشحالی نمیدونه چیکار کنه )

واما این عکس خیلی خوشگل مربوط به امشب خونه مامان بزرگ بابا حمیدت

تو بغل عمه الناز شیطونتی

از راه رسیدیم لباساتو در آوردن و شروع کردن شمارو چلوندن .

این مدلیت کردن منم عکس گرفتم و عمه الی میگفت ژستت و مدل نشستنت با این دستبندی که دستته و یقه بازت مثل این طلا فروشای چاقالو شده . کلی خندیدیم خنده

و در پایاین مثل همیشه عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میمیـــــــــــــــــــرم برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 مرداد 92 11:46
وای وای واااااااااااااااااااااااااای من طاقت ندارم از دور این لپای شیرین و ببینم. شقایق جون از طرف من ی مـــــــــــــــــاچ خوشمزه از این لپاش بکن. قربون خوش اخلاقیت برم من طلافروش کپلم.


سلام عزیزم . مرسی دوست خوبم . چشم حتما . توام ارشان عزیزمو ببوسش .
علی
4 مرداد 92 14:28
سلام چه وبلاگی وچه بچه نازی جونم از طرف من 100 بوس کن میشه بیای واسه تبادل لینک تا هر روز بیام بهش سر بزنم ممنون میشم


سلام . بله حتما . مرسی از لطفتون
مامان آروین
4 مرداد 92 23:15
اییییییییییییییییییییییییییییییی جونم بخورمت اون جیمبلتو قربووووووووووونت عزیزم
مامان شقایق دوست خوبم اول اینکه خیلی خیلی ممنون که به وبلاگ ما اومدیدو نظر بسیار زیباتونو برامون به یادگار گذاشتید و بعد اینکه واسه این کپلی نازم اسپند دود کنید ماشالله من که می میرم این کپلو ها رو میبینم خدا براتون نگهش داره بوسه بارووووووووووووووووووووووونش کنید


مرسی از محبتتون دوست خوبم . خدا آروین خوشگلو براتون حفظ کنه . زود به زود به ما سر بزنید . از طرف من آروین دوست داشتنیو ببوسین