دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

عکسهای بچگی مامان شقایق و بابا حمید

1392/5/6 13:53
نویسنده : شقایق
1,360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم . امروز میخوام برات عکسهای نوزادی و یکم بزرگتر خودم و بابا حمید  بزارم تا هم همیشه برات بمونه هم دوستای گل وبلاگیمون بیان نظر بدن که شما شبیه منی یا بابا حمید

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نظر شما چیـــــــــــه دوستان

اولین عکس از مامان شقایق 2 روزگی

مامان شقایق

شقایق

عکس از 4 سالگی مامان شقایق

میدونم کیفیت عکسها خیلی پایینه آخه هم قدیمیه هم اینکه از رو عکس گرفتم ( ببخشید خلاصه )

و حالا عکس بابا حمید چند ماهگی

به نظر من شما خیلی به این عکس بابا حمید شبیه هستی ( شما چی میگید دوستان ؟؟)

 

بابا حمید

بابا حمید

بابا حمید جیگر طلا 5 سالگی

بابا حمید

 

اینم عکسها نوزادی دایی محمد جیگر طلا خوشمزه ( شایدم به دایی شبیه باشی ؟؟؟ )

دایی محمد جون

الهی من قربونت برم داداشی خوشگلم

دایی محمد جون

 

دوستان با نظراتون به ما کمک کنین .... مرسی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شبنم
9 مرداد 92 21:09
به نظرم تركيب جفتتونه اين جوجوي ناز شراره جان
البته بيشتر شبيه تو .....
از طرف من بچلونش
راستي با اجازت لينك ميكنم وبتو.


مرسی شبنم جونمکه نظر دادی . باراد جیمل خوشملو ببوس
لاله مامی آوینا
17 مرداد 92 16:24
شبیه پدرشه
سومین عکس پدرش


مرسی که نظر دادی لاله جون . منم دقیقا با شما هم نظرم
مامان مسیحا
20 مرداد 92 17:35
سلام شراره جون اول گل پسرتو خدا حفظش کنه

ثانیا شما و همسرتونم ته چهرتون شبیه همین ولی بیشتر شکل شماست

ناااااااااااااامردی لپشو گاز نگیری




سلام مامان مسیحا عزیز .

مرسی از نظرتون .

منم هم عقیده شما هستم


گاز دلم نمیاد بگیرمش ولی یه ماچ آبدار از طرف شما ازش میکنم
مامان کیانمهر
24 مرداد 92 23:39
سلام
اول ماشاله به دنی خوشکله خودمون
به نظر من شبیه کوچیکیای بابا حمید جونشه


سلام مامان کیانمهر جون . مرسی که نظر دادین . بوس