دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

عکس

1392/5/23 13:05
نویسنده : شقایق
458 بازدید
اشتراک گذاری

دانیال در حال تماشای عکس خودش تو نی نی وبلاگ

الهی مامان قربون اون توجهت بشه زیبــــــــــــــــا

بوس  به آ شیخ دانیال

دیشب داشتم روپاهام بالا پایین می انداختمت که کلی ذوق کرده بودی و قهقهه میزدی بابایی هم اومد ازت عکس بندازه که طبق معمول تا دوربینو دیدی مستقیم بهش نگاه کردی و فقط همین یدونه از موقع بازیو خندمون بدون توجهت به دوربین خوب در اومد( تو بقیه تا بابایی اومد عکس بگیره ذل میزدی به دوربین و بازی یادت میرفت شیطونک عشق دوربین )

الهی من فدای این خنده های شیرین و زیبات بشم

و در آخر میمیـــــــــــــــــــــــــــرم برات مرد کوچک من


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آزاده
23 مرداد 92 17:20
لبت همیشه خندون باشه خاله جون


مرسی خاله آزاده مهربون . ایشاله داداشی آرتینم همیشه سلامت باشه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 مرداد 92 10:37
وااااااااااااااااای من ینی اونجا بودم میچلوندمت دانیال. انقدر خوشمل خخندیدی سلام یادم رفت. سلام سلام
قربون خنده هات


سلام به روی ماهت خاله شقایق جونم . مرسی از محبتتون
نازنین
28 مرداد 92 21:02
از طرف نیکو به دوست جونی خوشگلش:

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم...






وای مرسی نازنین جونم . نیکو خوشگلو از طرف من ببوس
نگار
29 مرداد 92 11:51
سلام عزیزم
ماشالله چه تپل و نازه
خداحفظش کنه
همیشه شاد باشید


مرسی نگار جونم . ایشاله نی نی به سلامتی بدنیا بیاد
مرجان مامان ادرین
29 مرداد 92 18:53
ای جووووونم چه قدر این پسرت نازه ماشااله خاله فداش شه از طرف من ببوسش


مرسی خاله مرجان جونم . داداش آدرینمم خیلی نازه ماشاله . ببوسینش . منم شمارو لینک کردم .
مامان پارمیدا
30 مرداد 92 12:16
وای چه گوله نمکی شده این گل پسر ماشالله من یه بار تازه بدنیا اومده بود وبش رو خوندم بعد گم کردم آدرسش رو الان دوباره پیداش کردم . خییییییلی با مزه شده خدا حفظش کنه .


آخه چه خوب . مرسی که اومدین پیشمون . بوس به پارمیدا خوشگله و مامان مهربونش
سجاد
27 مهر 92 23:21
شما هم دعوت شدین خاله جان ... منتظرتونم