دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

دنی در استخر

1392/5/23 13:07
نویسنده : شقایق
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان ژونی خوشگل و نازم

سلام به همه دوستای خوبمون

دیروز همه با هم رفتیم باغ امیر خان دوست بابا حمید تو ملارد . وای که چقدر خوش گذشت بهمون . بابا و بقیه دوستاشون و دایی محمد حسابی تو استخر شنا کردن و به قولی خودشونو هلاک کردن ..... منم که دیدم اینقدر داره بهشون خوش میگذره گفتم شمارو هم بفرستم تو آب تا شنا کنی ( البته اولش با هزار ترس و لرز گذاشتمت تو آب آخه شما تازه 4 ماهو یک هفتتونه و ترسم داشت .... ولی خوشبختانه و خدارو شکر خیلی بهت خوش گذشت و از آب بازی کلی مثل همیشه لذت بردی البته همیشه فقط تو وان حموم شنا میکردی و استخرو برای اولین بار بود که تجربه میکردی ) خلاصه که از این لحظات ناب تا تونستم عکس و فیلم گرفتم که ایشاله بزرگ شدی ببینی چقدر قهرمان بودی و تو 4 ماهگی تنهایی تو آب شنا کردی . الهی مامان قربون شکل ماهت بره .

اینم چند تا از عکسهای دیروزمون

 

تروخدا ژستتو ببین استاد شنا هستی 

قربون صورت ماهــــــــــــــــت برم من

 

دوســـــــــــــــــــــــــــــتت دارم گل خوشگل مامی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرجان مامان ادرین
20 مرداد 92 17:15
سلام دوست خوبم
خیلیییییییی پسره نازی داری خدا حفظش کنه من که عاشقش شدم ماشااله خیلی با نمکه


سلام به روی ماهتون مرجان جون . ماشاله آقا رادین شما هم کلی جیگره .
مرسی که به وبلاگ ما اومدی و نظر دادی . بازم تشریف بیارین
مریم (مامان آندیا)
20 مرداد 92 19:08
ای جوووونم به این گل پسری که همزاد دخملی منه....عزیززززززززم


قربونت برم مریم جون. آندیا عزیزو ببوس
مریم ( مامان آرین )
20 مرداد 92 19:35
سلام عزیزممم ...
ماشالا پسرت خیلی ناز و دوست داشتنیه
خدا براتون حفظش کنه
دوست داشتی تبادل لینک کنیم ؟؟


سلام به روی ماهتون خاله مریم جون . چشم حتما خیلی هم خوشحال میشیم . خدا آرین جونو براتون حفظ کنه
negar
20 مرداد 92 20:01
salam vaaay cheghad asale in pesare shoma mashalla...kheili bamazeh shodeh too estakhr ba in zhestesh


مرسی نگار جونم . شما لطف داری
آزاده
21 مرداد 92 15:18
عزیز دلم.همیشه خوش باشی خاله.آرتین هنوز نمیتونه بشینه شقایق جون.!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ دانیال بدون کمک میشینه به سلامتی؟؟؟؟؟


سلام آزاده جون . مرسی عزیزم . نه دانیالم بدون کمک نمیتونه بشینه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 مرداد 92 18:15
همیشه ب گردش.... قهرمان چه خوشل شنا میکنی. مامان شقایق ای کاش مایو تنش میکردی. خخخخخخخخخ


مرسی شقایق جونم . آره بخدا . وروجکی شده برای خودش.
شیما
21 مرداد 92 18:57
وای که چقد نینیت خوردنیه از طرف من یه گاز بگیر این نینی ناز رو
ماشالله


فدات بشم شیما جون . لطف داری . بوس
سارا مامی عسل
22 مرداد 92 19:36
سلام عزیزم .
خدا حفظش کنه خیلی خوشکله ماشالا
عکسهای استخر خیلی خوشکله
من شما رو لینک کردم خوشحال میشم شمام لینکم کنین.



سلام سارا جان . مرسی گلم . خدا عسل خوشگل شمارو هم در پناه خودش حفظ کنه . چشم ما هم لینک میکنیم شمارو . مرسی دوستم