دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

خاطرات دانیال زید مرادی

5.5 ماهگی

1392/6/27 17:31
نویسنده : شقایق
723 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم .

مامانی جون زیاد وقت ندارم زودی برات این پستو میزارمو میرم به کارام برسم .

 92/6/16  اینقدر گریه های بدی کردی که مجبور شدم ببرمت  پیش دکترت آقای امیدوار .... آخه بدنت چندتا دونه قرمز در آورده بود که دکی دید گفت دلیل گریه هات برای این کهیرهاست ... پشه های نامرد بهت حمله کرده بودن و حسابی خورده بودنت ... (آخه حق هم دارن بخورنت بسکه تو شیرینی پسر نازم  خوشمزه) و به دکی گفتم خیلی کم داری شیرمو میخوری ( دکی هم میگفت چشمت کردن مامی ژونم ) دستور دادن برات حریره بادمو شروع کنم به مدت 10 روز بعدش سرلاک و بعد از اون فرنی تا ماه بعد که دوباره بریم پیششون ... و گفت همه چیزت عالیه  .

اینقدر بامزه حریره بادومتو میخوری که من میمیرم برات .... با تعجب اول قاشقو نگاه میکردی بعد میخوردی ....

اینم عکسش

خاله سارا نون بربری تازه گرفته بود منم دادم دستت و این عکس بامزرو ازت گرفتم

شدیدا عادت کردی این دوتا انگشتی که تو عکس معلومرو بخوری شبو نصفه شب با شیر با غذا با همه چیز تو حمام این 2 تا انگشت تو دهنته ... اصلا هم حریفت نیستیم که نخوریش

اینم پسر خوش تیپ من . بگو ماشاله

و در آخر پست مثل همیشه میمیرم برات دوردونه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آروین
30 شهریور 92 17:07
ایییییییییییییییییییی جونم . قربون پسر ناز و دردونم . ای پشه بد جنس
ما کلی تو صف بودیم یه ماچش کنیم تو از خارج صف اومدی ....
الهییییییییییییی از چشم بد دور بموووووووووووووووووووونی عزیزم
از دیدن همه عکسهات حال کردم . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس یه بوسه گنده بچسبه به لپهای جیگرم

قربون صفات خاله گلی خودم . بوس به شما و داداش آروین عزیزم که مامانم عاشقشه
مامان آروین
30 شهریور 92 17:09
ایییییییییییییییییییی جونم . قربون پسر ناز و دردونم . ای پشه بد جنس
ما کلی تو صف بودیم یه ماچش کنیم تو از خارج صف اومدی ....
الهییییییییییییی از چشم بد دور بموووووووووووووووووووونی عزیزم
شقایق جون اسپند یادت نره
از دیدن همه عکسهات حال کردم . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس یه بوسه گنده بچسبه به لپهای جیگرم


سلام دوست خیلی خوبم . مرسی عزیزم . این پشه از سر پسر من دست بر نمیداره . هر روز چند جاشو میزنه .
عشق خاله چطوره ؟؟؟ تروخدا از طرف من سفت بچلونش
لاله مامی آوینا
31 شهریور 92 8:02
ماشالا به آقا دنی
بزرگ شدیا شیطون
دیگه باید بزنی تو خط چلو کباب و اینا،حریره بادوم ماله بچه هاس


آره خاله لاله حق با شماست . منم به ای
ن مامانم میگم از این چیزا بهم نده من کباب میخوام گوش نمیده . شما بهش بگید من دیگه مردی شدم برا خودم . بوس به شما و دختر خوشمزتون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 مهر 92 19:46
. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


بوس به شما خاله عزیزم و داداشی ارشان خوشملم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 مهر 92 19:47
ینی من اگه جای پشه ها بودم ک الان تمومت میکردم فدای غذا خوردنت. بووووووووووووس


خخخخخخخخخخخخ خدا رو شکر پس پشه نشدی خاله جونم .
بوس به شما و داداشی ارشان جونم
ترنم
8 مهر 92 12:42
الهی فدایه گل پسر نازنینم که این پشه هایه ناقلا نیشش زدن ،خاله خوشکلم خیلی نازو خوردنی شدی وروجک کوچولویه من
شقایق جون دوست خوبم برایه این کوچولویه دوست داشتنی حتما هر روز اسپند دود کن


مرسی ترنم عزیزم که اینقدر خوبو مهربونی . بمیرم برای اون دلت که داغ فرزند دیده . اینقدر برات غصه خوردم که حالم بهم ریخت .
مرسی که به منو پسری سر زدی دوستم .
هانی مامان بهار
8 مهر 92 17:29
به بهههههه میبینم که دومادی شده دنی جون ماشالله خدا برات حفظش کنه مامیه مهربون - موهاشم که داره در میاد قررررربونش برم من


مرسی دوستم . خدا جوجو شمارو هم براتون حفظ کنه . آره خاله حسابی موهام در اومده هی به مامانم میگم فشنشون کن نمیکنه میگه میری دختر بازی . خخخخخخخخ
مامان کیانمهر
13 مهر 92 10:28
ای جونم ماشالله به دنی خوشکل خودمون


مرسی مامان کیانمهر عزیزم . بوس